دوره 4، شماره 4 - ( Autumn 2013 -- 1392 )                   جلد 4 شماره 4 صفحات 290-287 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Nejati V, Shahidi S. Does the Ability to Make a New Business Need More Risky Choices during Decisions? Evidences for the Neurocognitive Basis of Entrepreneurship. BCN 2013; 4 (4) :287-290
URL: http://bcn.iums.ac.ir/article-1-431-fa.html
Does the Ability to Make a New Business Need More Risky Choices during Decisions? Evidences for the Neurocognitive Basis of Entrepreneurship. مجله علوم اعصاب پایه و بالینی. 1392; 4 (4) :287-290

URL: http://bcn.iums.ac.ir/article-1-431-fa.html


چکیده:  
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
نوع مطالعه: Original | موضوع مقاله: Behavioral Neuroscience
دریافت: 1392/8/17 | پذیرش: 1393/6/3 | انتشار: 1393/6/3

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به Basic and Clinical Neuroscience می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Basic and Clinical Neuroscience

Designed & Developed by : Yektaweb